Pracuję od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00.
Przede wszystkim musisz dokładnie określić jakie zadania możesz i chcesz oddelegować wirtualnej asystentce. Mam sprawdzone metody organizacji pracy. Wybierzemy wspólnie takie, które będą dla Ciebie najwygodniejsze i najmniej obciążające.
Z takich, z których korzysta mój klient.
Co tej pory miałam okazję poznać: aplikacje Google Drive, Asanę i Trello do zarządzania projektami, MailerLitte do zarządzania mailingiem, WordPress do zarządzania treścią stron internetowych, WooCommerce – sklep internetowy, Canva – do tworzenia grafiki.
Nauczę się ich.
Przede wszystkim danych do faktury. Po jej opłaceniu rezerwuję czas na wsparcie Twoich projektów. Potrzebny będzie również adres mailowy oraz loginy i hasła do programów na których mam pracować.
Daj znać czego dokładnie potrzebujesz. Powiem Ci czy jestem w stanie się tym zająć.
Pobieram płatność z góry ponieważ w momencie kiedy wykupisz pakiet godzin, ja rezerwuję dla Ciebie czas w moim harmonogramie.
Choroba zdarza mi się bardzo rzadko, jednak nie można jej całkowicie wykluczyć. Nie masz jednak powodów do obaw. Zadania zostaną terminowo wykonane przeze mnie jeśli będę miała na to siły, lub zaproponuję Ci zastępstwo zaufanej Wirtualnej Asystentki.
Każdy pracownik, nawet ten zdalny potrzebuje odpoczynku. Będziesz o tym odpowiednio wcześniej poinformowany by móc zorganizować na czas mojego urlopu zastępstwo samodzielnie, bądź też za Twoją zgodą przekażę zlecenia czasowo zaufanej koleżance z branży.
Tak, wystawiam faktury bez VAT.
Jeśli chciałbyś jeszcze o coś dopytać, skontaktuj się ze mną.
Deleguj Zadania – Małgorzata Michalska
ul. Opatowicka 61,
42-600 Tarnowskie Góry
NIP: 6262745299, REGON: 381246384
mBank S.A.: 89 1140 2004 0000 3302 8104 4765
Tel.: +48 792-767-071
Email : kontakt@delegujzadania.pl
Godziny otwarcia
Pon – Pt 08:00 – 15:00