Jeśli zastanawiałeś się ostatnio nad narzędziem, które w pewnym stopniu wyręczy Ciebie i Twoich klientów w rezerwacji spotkań to Facebook uruchomił całkiem nie dawno dodatkową funkcjonalność dla stron firmowych.
Mamy teraz możliwość wstawienia na swój Fan Page terminarza poprzez który zainteresowane osoby mogą wybrać sobie czas na rozmowę, konsultację z Tobą.
Po ustawieniach wyświetla się tabelka z dostępnymi terminami spotkań i wygląda to tak:
Mamy dwie możliwości wybrania interesującego nas dnia: albo ze strony głównej z rozwijanego menu lub po wyświetleniu wszystkich w formie kalendarza.
Przechodząc do ustawień spotkań, mamy kilka sekcji.
Tutaj możemy ustawić
swoją strefę czasową
pobrać link aby udostępnić możliwość rezerwacji terminów dla swoich klientów np umieszczając go na swojej stronie www
wybór dotyczący możliwości wyświetlania na stronie dostępnych terminów
narzędzie do wprowadzenia dostępnych terminów na każdy dzień tygodnia w dowolnej konfiguracji godzinowej
możliwość synchronizacji z kalendarzem Google
wybór dotyczący zatwierdzania spotkania – ręczny lub automatyczny
podwójne rezerwacje – czyli udostępnienie możliwości wybrania przez Klienta już zarezerwowanego terminu
rezerwacje z wyprzedzeniem – tutaj mamy możliwość wprowadzenia najbliższego wolnego terminu, np następny dzień oraz dostępność kalendarza np tylko na 1 miesiąc do przodu
wyświetlanie czasu rozpoczęcia spotkania – odstęp pomiędzy dostępnymi spotkaniami, np wyświetlamy czas rozpoczęcia co 30 min
Tutaj mamy możliwość dodania swoich usług oraz określenia czasu spotkania, który jest nam potrzebny na omówienie usługi z klientem. Wówczas klient może umówić spotkanie dotyczące już konkretnej usługi
Na firmowym koncie na Instagramie możemy udostępnić guzik do rezerwacji
Tutaj mamy do wyboru opcję czy chcemy wysyłać naszym klientom poprzez Messenger przypomnienie o nadchodzącym spotkaniu czy nie
Dajcie koniecznie znać czy już testowaliście umawianie spotkań na Facebooku?